Wednesday, August 4, 2010

Kehangatan

Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.
Kehangatan kasih sayang Allah, memberi segala-galanya yang saya perlukan untuk sebuah kehidupan. Saya masih punya Allah, yang cukuplah hanya Allah bagi saya. Saya masih punya ibu dan ayah yang tak pernah jemu merawat sewaktu senang dan susah. Saya masih punya 4 Muhammad yang sentiasa menghiburkan ketika saya resah. Saya masih ada Kak Fauziah yang mengasihi walau tanpa sebarang ikatan persaudaraan mahupun pertalian darah. Saya ada K. Ira, Ime, Imi, K.Ana, Dr. N, Aien, K.Nik, cikgu Aminah dan ramai lagi..

Kehangatan semangat dari mereka memberi kekuatan untuk saya bangkit dari rebah.

Dan hari ini, membaca komentar-komentar terbaru para akhawat dengan semangat alu-aluan telah menghangatkan lagi jiwa saya. Saya merasa sangat diraikan, dihargai dan disayangi. Saya amat terharu dengan penerimaan kalian. Hati saya yang berduka dan menderita kini tersenyum, seceria wajah saya. Semoga Allah menambahkan lagi kehangatan jiwa buat saya dan 4 Muhammad.

*Syukran buat Kak Masayu, Ashaku dan Izzah..saya sangat menghargainya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...